Saturday, May 16, 2009

Agenda pembangunan belia terus diperkasa: Muhyiddin

Kementerian pastikan belia urus sendiri kegiatan
MELAKA:Kementerian Belia dan Sukan (KBS) akan memastikan semua program dankegiatan belia dijalankan pertubuhan belia setempat tanpa melantikperunding luar melaksanakannya.

-----------------------------------------------------------------------------

Image
PM: Semai Konsep 1Belia 1Malaysia
MELAKA15 Mei – Konsep 1Belia 1Malaysia perlu diterapkan dalam pergerakanbelia di negara ini bagi memastikan mereka menjadi pewaris untukmemupuk dan menyuburkan perpaduan nasional.

Image
1Belia 1Malaysia perkasakan belia
MELAKA 15 Mei - Konsep 1Belia 1Malaysia yang diilhamkan oleh PerdanaMenteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dalam perutusan sempena Hari Belia2009 diyakini mampu memperkasakan golongan belia.

Bekas pekerja kilang ditabal tokoh belia negara
MELAKA 15 Mei - Kesanggupannya mencurah bakti pada bila-bila masakepada mereka yang memerlukan bantuan membolehkan bekas pekerja kilangdi Ayer Keroh di sini, Mohd. Nizam Omar, 26, memenangi anugerah TokohBelia Negara 2008 bagi kategori kepimpinan.

1Belia, 1Malaysia perlu diterap dalam pergerakan
MELAKA:Datuk Seri Najib Razak berkata, pendekatan 1Belia, 1Malaysia adalahsatu konsep penting yang perlu diterapkan dalam pergerakan belia dinegara ini.

Agenda pembangunan belia terus diperkasa: Muhyiddin
MELAKA:Kerajaan akan terus memperkasakan agenda pembangunan belia dan bersediamenggunakan segala sumber yang ada dengan berkesan bagi membangunkanbelia di negara ini, kata Tan Sri Muhyiddin Yassin.

No comments:

Post a Comment