Saturday, May 2, 2009

JENAYAH & MAHKAMAH : SABTU 02 MEI 2009

Guru miliki gambar bogel minta dibicara
KUANTAN 30 April - Seorang guru sekolah rendah jenis kebangsaan Cinadidakwa di Mahkamah Majistret di sini hari ini atas tuduhan memilikidua keping disket mengandungi gambar bogel wanita yang dikatakan mirippelakon Linda Rafar, kira-kira lima tahun lalu.

Bunuh: Abang mangsa pula ditahan
PULAU PINANG 1 Mei - Polis hari ini menahan anak kepada seorang lelakiyang dilaporkan membunuh anak perempuannya yang cacat ber-usia 7 tahunpada 2006.

Bekas pegawai polis ditahan curi kereta
KUALALUMPUR 1 Mei - Polis Selangor melumpuhkan satu sindiket curi kenderaandengan tertangkapnya enam lelaki termasuk seorang bekas pegawai polisdi sebuah bengkel haram di Jalan Sellathevn, Klang dekat sini semalam.

Sindiket pecah rumah tumpas
KUALALUMPUR 1 Mei – Polis berjaya menyelesaikan sekurang-kurangnya 60 kespecah rumah di sekitar Kuala Lumpur dan Selangor dengan tertangkapnyatiga daripada lima ahli Geng Tangkak di Pandan Indah, kelmarin.





Rumah Adun kena rompak
MUAR:Rumah Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Sungai Abong, Dr Sheikh IbrahimSheikh Salleh, di Taman Desa, dekat Sungai Abong, dipecah masuk ketikabeliau dan keluarganya tiada di rumah.

Timur Johor tumpuan kes seludup manusia
JOHORBAHRU: Kegiatan penyeludupan manusia dari negara ini ke Indonesia lebihbanyak bertumpu di kawasan perairan Timur Johor terutama sekitar TelukRamunia dan Pengerang, Kota Tinggi berikutan kemudahan yang lebihlengkap dan moden di Kepulauan Batam.

No comments:

Post a Comment