Monday, May 4, 2009

JENAYAH & MAHKAMAH : ISNIN 04 MEI 2009

Polis sahkan remaja Sri Lanka tidak didera
KUALA LUMPUR 3 Mei - Polis mengesahkan remaja Sri Lanka, Dil Ruckshan,14, yang dikurung selama lapan bulan di sebuah flat di Sentul di sini,bukan mangsa dera tetapi mangsa penipuan sebuah ejen penghantaran.

Anggota UPP cedera diserang penyeludup
RANTAUPANJANG 3 Mei - Seorang anggota Unit Pencegah Penyeludupan (UPP) cederadi tangan selepas bergelut dengan seorang lelaki ketika cuba menahannyakerana menyeludup petrol subsidi menggunakan kereta ke negara jiran.

Penjenayah hampir putus tangan ditetak rakan
LEDANG3 Mei - Polis menahan seorang penjenayah yang dalam keadaan tangankirinya hampir putus dipercayai selepas ditetak oleh rakannya di sebuahkebun kelapa sawit di Batu 13, Jalan Muar-Tangkak, di sini kelmarin.







Lori bawa dadah RM1 bilion ditahan
KUALALUMPUR: Polis merampas dadah sintetik dipercayai jenis syabu yangdianggar bernilai kira-kira RM1 bilion, selepas menahan sebuah lori diJalan Kuantan-Segamat, dekat Rompin, awal pagi kelmarin.

Warga Bangladesh mati, teman wanita ditikam
GEORGETOWN:Seorang warga Bangladesh maut, manakala teman wanitanya cedera ditikamseorang lelaki dalam pergaduhan dipercayai berpunca daripada perasaancemburu di Taman Bukit Panchor, Nibong Tebal, kelmarin.

Penjenayah putus lengan ditetak
TANGKAK:Seorang penjenayah yang dikehendaki polis, putus tangan kiri selepasditetak di paras bahu dalam satu pergaduhan dipercayai dengan beberaparakannya, sebelum ditinggalkan di sebuah kebun kelapa sawit di Batu 13,Jalan Muar-Tangkak, di sini

Lelaki cedera dibelasah suami kekasih
KUALATERENGGANU: Padah buat seorang penjual ikan berusia 42 tahun yangberhasrat memuaskan nafsu serakahnya apabila menerima tiga jahitan dikepala akibat dipukul seorang lelaki tidak dikenali, dipercayai suamikepada wanita yang dilanggannya di sini, tengah hari kelmarin.

No comments:

Post a Comment