Sunday, June 21, 2009

JENAYAH & MAHKAMAH : AHAD 21 JUN 2009

10 ditangkap, 17 lagi diburu
TASEK GELUGOR 20 Jun - Seramai 27 pelatih Pusat Serenti Kampung Selamatdi Seberang Perai Utara, di sini berjaya meloloskan diri denganmemanjat pagar keselamatan dalam insiden rusuhan mengakibatkan lapanbangunan di pusat itu terbakar, malam tadi.


Pelatih dapat bekalan dadah dari luar
TASEKGELUGOR 20 Jun - Agensi Anti Dadah Kebangsaan (AADK) akan melakukansiasatan dalaman untuk mengenal pasti punca segelintir pelatih di PusatSerenti Kampung Selamat, di sini memperoleh bekalan dadah dari pihakluar.

KPN: Polis mula siasat dadah masuk penjara Sungai Buloh
KUALALUMPUR 20 Jun - Polis telah memulakan siasatan dari semua aspektermasuk kemungkinan pembabitan 'orang dalam' berhubung penemuanbeberapa bungkusan dadah yang dipercayai heroin dalam insidenpergaduhan di Penjara Sungai Buloh, 11 Jun lalu.

Samun: 2 kontena ditemui, 4 lagi ditahan
KUALALUMPUR 20 Jun - Tidak sampai 48 jam, polis menemui semula dua daripadatiga kontena berisi kepingan tembaga bernilai RM1 juta yang dilarikansekumpulan penjenayah dari sebuah gudang di kawasan 20 di LebuhHishamuddin, Pelabuhan Utara, Klang, awal pagi kelmarin.

GRO warga China sembunyi dalam bilik rahsia dicekup
IPOH20 Jun – Taktik pengusaha sebuah pusat hiburan mengaburi pihak berkuasadengan menyembunyikan 21 pegawai perhubungan pelanggan (GRO) wargaChina dalam bilik rahsia konkrit gagal apabila semuanya ditahan dalamserbuan di Jalan Leong Sin Nam, di sini malam tadi.

Warga emas rogol anak ditahan
GUAMUSANG 20 Jun – Seorang warga emas berusia 61 tahun ditahan poliskerana disyaki merogol anak gadisnya di rumahnya di Kampung Bertamdekat sini, sejak lapan tahun lalu.




Perompak gagal larikan mesin ATM
KUALALUMPUR: Seorang perompak gagal melarikan sebuah mesin juruwangautomatik (ATM) menggunakan jentera forklift di sebuah stesen minyak diTaman Serdang Raya, Serdang, dekat sini, awal pagi semalam.

No comments:

Post a Comment