Sunday, June 28, 2009

JENAYAH & MAHKAMAH : AHAD 28 JUN 2009


RM6.47j dadah dirampas di KLIA
SEREMBAN 27 Jun - Percubaan dua lelaki warga asing untuk menjadikanLapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) sebagai transitpenyeludupan dadah, gagal lagi.

Surau jadi medan belasah junior
KUALA ROMPIN 27 Jun - Surau sepatutnya dijadikan sebagai tempat untuk beribadat.

Lima polis positif dadah bebas dengan jaminan
KUALALUMPUR 27 Jun - Empat anggota polis dan seorang pegawai berpangkat cifinspektor yang ditahan setelah positif dadah dalam serbuan di sebuahpusat hiburan di Jinjang semalam, dibebaskan dengan jaminan polis.

Majikan Modesta Rengga direman
KUALALUMPUR 27 Jun - Seorang wanita yang merupakan majikan kepada pembanturumah warga Indonesia, Modesta Rengga Kaka (gambar) yang didera dandihalau dari rumahnya kelmarin, ditahan reman selama empat hari bagimembantu siasatan.






Pembekal arak mati ditembak
JOHORBAHRU: Seorang pembekal arak mati ditembak dari jarak dekat olehindividu tidak dikenali dan disaksikan isteri dan kakaknya, selepaskenderaan yang dinaiki dirempuh dari belakang di Persiaran Molek, TamanMolek, di sini, semalam.

Kastam rampas dadah RM6.47 juta
NILAI:Kastam Diraja Malaysia (KDRM) menumpaskan kegiatan penyeludupan dadahantarabangsa dengan merampas syabu dalam bentuk cecair dan ketamindianggar bernilai keseluruhan RM6.47 juta di Lapangan TerbangAntarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) kelmarin.

No comments:

Post a Comment